Conversation24 BASE

Aan de slag

Base

De finishing touch is jouw merkidentiteit

Begin met praten met jouw klanten. Onze chat-widget is geoptimaliseerd voor zowel desktop als mobiel. Je kan de kleuren volledig aanpassen aan jouw gewenste configuratie, en natuurlijk een bedrijfslogo toevoegen. Bovendien willen we iedereen bij het gesprek betrekken dankzij onze WCAG-2-toegankelijkheidsnormen
ce.

Begin met Conversation24

Bereid je voor om “Hallo wereld” te zeggen op alle kanalen

Kanalen veranderen snel. We voegen voortdurend meer kanalen toe aan ons platform om bij te blijven met moderne en regionale normen en eisen van klanten. Van een live chat module op je website tot WhatsApp Business – allemaal rechtstreeks naar Conversation24 BASE voor een snelle en eenvoudige follow-up.

 

Base

We werken aan de implementatie van alle relevante kanalen

Prijsstelling

Base

Het is nu een stuk makkelijker om met je klanten te praten

Wij zien de dialoog als de basis van modern klantgericht ondernemen. Door barrières te doorbreken en een zinvol gesprek tussen klanten en organisaties mogelijk te maken, is Conversation24 BASE ontworpen om sterke relaties op te bouwen.

Aanmelden

Stuur meer berichten, werk minder

Omdat wij ook managed chat staffing aanbieden, zijn wij de marktleiders in het bouwen van de meest efficiënte software. Ons in-house team is voortdurend bezig met het testen en optimaliseren van onze software terwijl ze deze gebruiken. Een van de belangrijkste voorbeelden van efficiëntie is onze aanpak, zijn de vooraf geschreven berichten. Wanneer je ziet dat een bezoeker begint te typen, kun je snel toegang krijgen tot de database met vooraf opgestelde antwoorden.

Begin met Conversation24

Base
Base

Betaal ter plekke

Wat dacht je ervan om nooit meer het door jouw geselecteerde kanaal te hoeven verlaten? Chatten, selecteren en betalen. Daarmee behaal je meer succes, en dus meer conversie. Bovendien zal het een geheel nieuwe business vertical openen die zich bevindt als een hybride tussen online en offline betalingen – vooral wanneer dit in de relevante kanalen van de doelgroep wordt gebruikt

Meer informatie

Base

Boordevol integraties

Met privacy en wetgeving in het achterhoofd, proberen we ons platform te verbinden met zoveel mogelijk relevante diensten. We werken hard om alle grote CRM, ERP, e-commerce, DSP-providers te ondersteunen. Het is leuk om features toe te voegen, maar het is geweldig is om problemen op te lossen.

Binnenkort

Base

BASE is ontworpen om in al je rapportages te passen.

Chatten staat gelijk aan data, waarmee je jouw klantervaring voortdurend kunt optimaliseren en verbeteren. Bovendien ontwikkelen we via onze conversatie marketingtools nieuwe manieren om deze gegevens in te zetten om de concurrentie meerdere stappen voor te zijn.

Begin met Conversation24 BASE

Base

Dit zijn onze belangrijkste functies






Campagne scoping / interne routing

Bedrijven hebben vaak verschillende redenen om met chat te beginnen. Contact bieden via chat kan een manier zijn om het aantal drop-outs van winkelwagens te verminderen, maar het kan ook een manier zijn om een betere klantervaring te bieden. Om verschillende doelen en doelstellingen met chat te categoriseren, kun je met Conversation24 verschillende campagnes starten. Deze categorisatie kan erg belangrijk zijn wanneer je gespecialiseerde chat operators wilt laten chatten met specifieke klanten. Het is bijvoorbeeld belangrijk om in contact te komen met klanten die hun abonnement willen upgraden. Je wilt waarschijnlijk dat de beste chat operators met deze klanten praten. Aan de andere kant moeten supportvragen worden behandeld door de klantenservice. Met campagnescoping kunnen deze verschillende soorten websitebezoekers op de juiste manier worden begroet en geholpen door de juiste vertegenwoordigers.

Meten/volgen van conversie

Goal tracking stelt je in staat de conversieratio’s en doelstellingen te meten. Elk bedrijf / website heeft zijn eigen KPI’s en klanten doelstellingen, daarom kun je met ons platform persoonlijke doelstellingen definiëren op basis van jouw (zeer) specifieke criteria.

Shortkey auto trigger

De shortkey autotrigger is een geautomatiseerde koppeling tussen vragen van bezoekers en voorgeprogrammeerde antwoorden. Wanneer bijvoorbeeld een bezoeker op een leasing website een vraag stelt over BTW, zal de shortkey auto-trigger de vraag detecteren en automatisch antwoorden tonen in de lijst van vooraf geschreven antwoorden over BTW. Het geeft de chat operator de mogelijkheid om te chatten door alleen op de voorgeprogrammeerde antwoorden te klikken, waardoor chat operators sneller kunnen chatten zonder fouten te maken.

 

E-mail opvolging

Na het beëindigen van een chatgesprek kom je in de e-mail follow-up. Hier kan het chat transcript direct worden doorgestuurd naar de juiste afdeling/persoon. Resultaatcodes die door de chat operator zijn toegekend, kunnen worden gekoppeld aan specifieke e-mailadressen. Bijv. een chat met resultaatcode ‘lead’ kan worden doorgestuurd naar het emailadres van de verkoopafdeling. Chat operators hoeven geen teksten te copy-pasten. Het enige wat de chat operator hoeft te doen is op “OK” te klikken en de chat wordt doorgestuurd naar het juiste email adres. In het geval dat de chat operator een belangrijke melding van de chat moet maken, kan deze handmatig worden toegevoegd. Een handige manier om bijvoorbeeld aan te geven dat de chat om een snel antwoord vraagt.

 

 

Automatisch doorsturen en hybride chat

Om ervoor te zorgen dat vragen van websitebezoekers altijd binnen 30 seconden worden beantwoord, leidt de auto-forward-functie chatgesprekken door wanneer chatoperators niet op tijd reageren. Chats kunnen worden doorgestuurd naar een andere interne afdeling, of naar het chatoperatorteam van Conversation24. Chatten met zowel eigen medewerkers als de externe chatdienst wordt een hybride chat genoemd. Een belangrijke reden voor veel bedrijven om een hybride chat te gebruiken, is dat ze websitebezoekers ook buiten kantooruren of bij grote aantallen aanvragen kunnen ondersteunen.

Ondersteunde talen

Wij bieden onze software en service aan in vijf verschillende talen, omdat wij geloven dat een Duits bedrijf liever software in het Duits gebruikt. Ook als onze klanten vragen hebben over de software kunnen ze ons vragen stellen in alle vijf de talen (Engels, Duits, Frans, Spaans en Nederlands). Wij leveren Conversation24 als een op maat gemaakte Software-as-a-Service oplossing in jouw eigen taal.

Campaign scoping / internal routing

Bedrijven hebben vaak verschillende redenen om met chat te beginnen. Het bieden van contact via chat kan een manier zijn om het aantal drop-outs van winkelmandjes te verminderen, maar het kan ook een manier zijn om een betere klantervaring te bieden. Om verschillende doelen en doelstellingen met chat te categoriseren, kun je met Conversation24 verschillende campagnes starten. Deze categorisatie kan erg belangrijk zijn wanneer je gespecialiseerde chatoperators wilt laten chatten met specifieke klanten. Het is bijvoorbeeld belangrijk om in contact te komen met klanten die hun abonnement willen upgraden. Je wilt waarschijnlijk dat de beste chatoperators met deze klanten praten. Aan de andere kant moeten supportvragen worden behandeld door de klantenservice. Met campagnescoping kunnen deze verschillende soorten websitebezoekers op de juiste manier worden begroet en geholpen door de juiste vertegenwoordigers.

Scherm delen / co-browsing

Om websitebezoekers zo goed mogelijk te helpen hebben wij de functie Screenshare ontwikkeld. Screenshare stelt de chat operator in staat om mee te kijken op het scherm van de website bezoeker. Beide partijen hoeven hiervoor geen software of plug-in te installeren. Wanneer een websitebezoeker problemen ondervindt met betalingen, inloggen, het vinden van informatie, of iets anders, kan via Screenshare extra hulp geboden worden. De functie is niet beperkt tot live chat, maar kan ook gebruikt worden door callcenters.

CRM-integraties

Op dit moment werkt ons development team aan de implementatie van toonaangevende CRM oplossingen / pakketten.

E-commerce aansluiting

Conversation24 kan eenvoudig worden uitgevoerd op alle websites en / of e-commerce platforms door het invoeren van de code in de tag manager. Daarnaast werken we momenteel samen met grote e-commerce platforms om deze configuratie nog eenvoudiger te maken.

ERP / CMS / andere integraties

Als je op zoek bent naar een specifieke integratie die hier nog niet wordt genoemd, neem dan gerust contact met ons op over jouw specifieke wensen. Wij zullen binnenkort onze integraties pagina op de website lanceren, met een overzicht van alles wat mogelijk is.

Conversation24-API

Neem contact met ons op als je de API van Conversation24 wilt gebruiken in jouw processen.

Kanaal-agnostische, uniforme aanpak

Om ervoor te zorgen dat je altijd in contact kunt komen met elke potentiële klant, is het belangrijk om daar te zijn waar zij zijn. Klanten willen communiceren via een verscheidenheid aan contactkanalen, zoals: Facebook Messenger, WhatsApp Business, live chat of e-mail. Conversation24 heeft deze vier contactkanalen geïntegreerd, waardoor het voor de chatoperators gemakkelijk is om via de verschillende contactkanalen op één platform met potentiële klanten te communiceren.

GDPR naleving

De General Data Protection Regulation (GDPR) is op 25 mei 2018 door de Europese Unie uitgevaardigd om de gegevensbescherming voor alle EU-burgers te uniformeren en te versterken. GDPR is de strengste privacy- en beveiligingswet ter wereld en legt verplichtingen op aan organisaties die zich richten op of gegevens verzamelen met betrekking tot mensen in de EU. Onze gegevensverzameling en -verwerking is volledig GDPR-compliant.

Gegevensopslag Europa

Alle gegevens die door Conversation24 worden verzameld, worden opgeslagen op servers die in Nederland zijn gevestigd. Dit betekent dat jouw gegevens worden beschermd door de richtlijn inzake gegevensbescherming en de e-privacyrichtlijn, waardoor je de zekerheid hebt dat jouw gegevens met maximale veiligheid worden beschermd.

Chatbot integraties

Conversation24 heeft de mogelijkheid om te integreren met diverse bestaande chatbot-leveranciers en -oplossingen. Afhankelijk van jouw wensen en configuratie kunnen wij hier zeer zeker bij helpen. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Retargeting door tekstverzameling

Retargeting door tekstverzameling is een innovatie waarbij informatie uit een chatgesprek wordt gebruikt voor retargeting. Retargeting is een vorm van adverteren die gebruik maakt van content die websitebezoekers eerder hebben bekeken of gezocht. Onze innovatie maakt het mogelijk om te retargeten op basis van de informatie die zij in een chatgesprek hebben opgevraagd.

Deze manier van retargeting is zeer betrouwbaar omdat het gebaseerd is op informatie waar mensen uit eerste hand om hebben gevraagd. Mensen zullen hoogstwaarschijnlijk niet vragen om informatie die ze niet willen. Het is ook nauwkeuriger dan retargeting op basis van clicks, omdat mensen op een groot aantal links klikken, vaak zonder echt interesse te hebben in het product of de dienst waarop wordt geklikt.

“Door LiveChat te gebruiken, hebben we de klantervaringen en klanttevredenheid verbeterd. De LiveChat-gegevens bieden ons bovendien nuttige inzichten voor het optimaliseren van onze website.”
Ingrid van Ruiswijk - Manager Customer Service Ecommerce
“Credion is een tevreden klant sinds 2017. Wij waarderen het persoonlijke contact, de zeer snelle respons en de boost die het geeft aan onze verkoop. We raden Conversation24 aan elke ondernemer aan die trots is op wat hij doet!”
Jacob Nammensma - Commercial Director
“Samenwerken met Conversation24 is alsof we allemaal deel uitmaken van hetzelfde team. We waarderen hun probleemoplossende, directe en proactieve aanpak als het gaat om het bemannen van onze chat en de functies van het softwareplatform.”
Koen Flederus - Online Marketeer

Ga op elk moment het gesprek aan met je klanten 💬

De toonaangevende Conversational Service Provider