Transport & Logistiek

Zorg ervoor dat al je touchpoints op elkaar zijn afgestemd met het gebruik van chat. Of het nu gaat om het versturen van updates, meldingen of het afhandelen van klantenservice, houd klanten op de hoogte via het kanaal van hun keuze. Met Conversation24 kun je alle relevante platforms in één perfect opgemaakte inbox beheren, zodat jouw bedrijf zo efficiënt mogelijk en vanaf elke locatie functioneert.

Begin met Conversation24

img
img

Onderweg!

Blijf altijd in contact met je klanten, ook als je onderweg bent. Gebruik chat om ze te laten weten waar je je bevindt, hoe laat je aankomt en nog veel meer. Ongeacht het kanaal kun je beschikbaar zijn om vragen te beantwoorden.

Hoeveel tijd kun je besparen door de stroom van retourzendingen te optimaliseren?

De klanten kiezen uit verschillende kanalen!

Beschikbaar zijn op de platforms waar je klanten zich bevinden, is cruciaal geworden. Met Conversation24 kun je hen in real time en op de kanalen van hun keuze op de hoogte houden. Verhoog je klantenservice met het gebruik van populaire messaging-platforms en communiceer met jouw klanten, stuur foto’s, locaties en documenten. Transformeer de manier waarop mensen communiceren met bedrijven op elk niveau op een dagelijkse basis.

img

Stop met uitzenden en praat met je publiek 💬

De toonaangevende Conversational Service Provider