Conversational Strategy

Wij helpen je met het optimaal inzetten van communicatiekanalen voor jouw bedrijf.
Hoe kun je bijvoorbeeld WhatsApp in combinatie met de catalogus en betalingsfunctie het beste gebruiken? Onze specialisten adviseren je!

Neem contact op

hero-img

Waarom een Conversational Strategy?

Een Conversational Strategy is belangrijk om succes op de lange termijn te boeken. Daarom bieden wij naast onze verschillende producten, ook ondersteuning aan. Hiermee willen we onder andere de inzichten van organisaties verbreden op basis van onze ervaringen uit het verleden.

strategy-img
advise-img

Hoe kunnen wij jou adviseren?

Wij geven jouw bedrijf onder andere advies over mogelijk te volgen strategieën op het gebied van Conversational Commerce, en over het gebruik van verschillende klantcontactkanalen. Daarnaast zijn we in te zetten om een online marketingstrategie te ontwikkelen die is afgestemd op de doelstellingen en doelgroepen van jouw bedrijf.

Wat komt er aan bod?

1. Intake

2. Advies en plan opstellen

3. Implementatie

Bedrijfsdoelstellingen en kansen

Gebruikerservaring

Huidige en toekomstige use cases

Welke gesprekskanalen ga je inzetten? (WhatsApp, Messenger, webchat)

Welke ontwikkelingen hebben welke impact?

Key Performance Indicators (hoe meet je succes?)

Neem contact op

Wat komt er aan bod?

1. Intake

Bedrijfsdoelstellingen en kansen

Welke gesprekskanalen ga je inzetten? (WhatsApp, Messenger, webchat)

2. Advies en plan opstellen

Gebruikerservaring

Welke ontwikkelingen hebben welke impact?

3. Implementatie

Huidige en toekomstige use cases

Key Performance Indicators (hoe meet je succes?)

Neem contact op

Hoe wij onze klanten hebben geholpen:

Assem-logo

WhatsApp Commerce

Door de persoonlijke samenwerking tussen Van den Assem en Conversation24, is het nu mogelijk om de complete winkelervaring te bieden in WhatsApp. Bekijk de gehele productcatalogus, bestel je favoriete schoenen én reken deze meteen af.

UnderArmor-logo

Customer Service

Met de recent gelanceerde ‘Commerce via WhatsApp’ optie, biedt je je klanten een extra kanaal om met je te communiceren, en hierin ook meteen de aankoop af te ronden. Under Armour was een van de eerste klanten bij wie we dit hebben ingezet om hun klantenservice te optimaliseren.

EasyFairs-logo

Klantactivatie

Ontdek samen met ons de mogelijkheden van WhatsApp. Eén van die mogelijkheden is het activeren van je klanten door ze reminders te sturen. EasyFairs doet dat bijvoorbeeld door hun klanten via WhatsApp te herinneren aan opkomende events.

FinancierDirect-logo

Lead Automation

De nieuwe Lead Automation feature van Conversation24 kon na een persoonlijk adviesgesprek perfect worden ingezet voor FinancierDirect. Hiermee missen ze nooit meer een lead en worden leads daarnaast binnen 1 minuut automatisch opgevolgd.

Ook een persoonlijk adviesgesprek?

Neem contact op