Al eerder maakte Conversation24 (voorheen LiveChat Service) bekend een global partnership aan te gaan met de Nederlandse payment provider Adyen en de Noorse mobile messaging provider LINK Mobility. Aan dit rijtje wordt nu ook KeyReply toegevoegd, Aziatisch marktleider in chatbots en kunstmatige intelligentie.
Samenwerking
Om steeds verder in te spelen op de explosieve groei van de markt voor conversational
commerce, hebben KeyReply en Conversation24 besloten hun oplossingen op elkaar aan te
sluiten. Op deze manier wordt het eenvoudiger chatbots te integreren in het conversational
platform van Conversation24. Bovendien biedt deze samenwerking de mogelijkheid een warme
handover te realiseren, van chatbot, die de eenvoudige vragen kan afhandelen, naar echte
medewerkers, wanneer een complexer antwoord nodig is.
Aziatische markt
KeyReply is marktleider in Azië en bouwt virtuele assistenten op basis van kunstmatige intelligentie
om gesprekken voor klantenondersteuning en marketing te automatiseren. Om de interne
productiviteit van bedrijven te verbeteren, heeft KeyReply ook gewerkt aan bots ter ondersteuning
van human resources en om medewerkers te helpen bij het navigeren door complexe
beleidsdocumenten. Door samen te werken ontstaat niet alleen de mogelijkheid deze technologie
te integreren in het eigen platform, maar ligt voor Conversation24 ook direct de weg naar de
Aziatische markt open.
Compleet aanbod
In KeyReply heeft Conversation24 een partner die, net als de eerder genoemde partners, voorop
loopt op haar vakgebied. ‘Als we kijken naar de specialismen van de verschillende partners in
combinatie met onze eigen expertise en conversational software maken we in samenwerking met
KeyReply wederom een grote stap naar een compleet aanbod.’, aldus Nick Blom, CEO
Conversation24.
Over Conversation24
Conversation24 is één van de leidende Conversational Service Providers. Wij zien conversaties
als het fundament van modern klantgericht ondernemerschap. Onze oplossingen en
dienstverlening verlagen barrières en maken waardevolle dialogen mogelijk tussen klant en
organisatie. Dit om sterke klantrelaties op te bouwen voor de lange termijn. In deze snel
veranderende wereld vol interactie, biedt Conversation24 veelzijdige producten aan die verbinden,
ontzorgen en groei faciliteren.
Over KeyReply
KeyReply is opgericht in 2014. KeyReply bouwt gespecialiseerde Artificial Intelligence aangedreven virtuele
assistenten voor ondernemingen om gesprekken voor klantenondersteuning en marketing te automatiseren. Als een
marktleider in Azië, ondersteunt KeyReply meerdere Aziatische talen om bedrijven te helpen bij het opschalen van
regionale activiteiten. Om de interne productiviteit van bedrijven te verhogen, heeft KeyReply ook gewerkt aan
bots ter ondersteuning van human resources, en om werknemers te helpen navigeren door complexe beleidsdocumenten.