Wij helpen je met het optimaal inzetten van communicatiekanalen voor jouw bedrijf.
Hoe kun je bijvoorbeeld WhatsApp in combinatie met de catalogus en betalingsfunctie het beste gebruiken? Onze specialisten adviseren je!
Een Conversational Strategy is belangrijk om succes op de lange termijn te boeken. Daarom bieden wij naast onze verschillende producten, ook ondersteuning aan. Hiermee willen we onder andere de inzichten van organisaties verbreden op basis van onze ervaringen uit het verleden.
Wij geven jouw bedrijf onder andere advies over mogelijk te volgen strategieën op het gebied van Conversational Commerce, en over het gebruik van verschillende klantcontactkanalen. Daarnaast zijn we in te zetten om een online marketingstrategie te ontwikkelen die is afgestemd op de doelstellingen en doelgroepen van jouw bedrijf.
Wat komt er aan bod?
1. Intake
2. Advies en plan opstellen
3. Implementatie
Bedrijfsdoelstellingen en kansen
Gebruikerservaring
Huidige en toekomstige use cases
Welke gesprekskanalen ga je inzetten? (WhatsApp, Messenger, webchat)
Welke ontwikkelingen hebben welke impact?
Key Performance Indicators (hoe meet je succes?)
Wat komt er aan bod?
1. Intake
Bedrijfsdoelstellingen en kansen
Welke gesprekskanalen ga je inzetten? (WhatsApp, Messenger, webchat)
2. Advies en plan opstellen
Gebruikerservaring
Welke ontwikkelingen hebben welke impact?
3. Implementatie
Huidige en toekomstige use cases
Key Performance Indicators (hoe meet je succes?)
Hoe wij onze klanten hebben geholpen:
WhatsApp Commerce
Door de persoonlijke samenwerking tussen Van den Assem en Conversation24, is het nu mogelijk om de complete winkelervaring te bieden in WhatsApp. Bekijk de gehele productcatalogus, bestel je favoriete schoenen én reken deze meteen af.
Customer Service
Met de recent gelanceerde ‘Commerce via WhatsApp’ optie, biedt je je klanten een extra kanaal om met je te communiceren, en hierin ook meteen de aankoop af te ronden. Under Armour was een van de eerste klanten bij wie we dit hebben ingezet om hun klantenservice te optimaliseren.
Klantactivatie
Ontdek samen met ons de mogelijkheden van WhatsApp. Eén van die mogelijkheden is het activeren van je klanten door ze reminders te sturen. EasyFairs doet dat bijvoorbeeld door hun klanten via WhatsApp te herinneren aan opkomende events.
Lead Automation
De nieuwe Lead Automation feature van Conversation24 kon na een persoonlijk adviesgesprek perfect worden ingezet voor FinancierDirect. Hiermee missen ze nooit meer een lead en worden leads daarnaast binnen 1 minuut automatisch opgevolgd.