Conversation24 is een omnichannel commerce platform dat is ontworpen om aan de behoeften van elke organisatie te voldoen. Als gateway voor gesprekken en betalingen brengen we conversatie kanalen en betaalmethoden samen voor de ultieme klantervaring en het opbouwen van sterke relaties.
Terwijl we de grenzen van conversational commerce verlegden, kwamen we met een revolutionaire nieuwe benadering van klantcontact. We hebben hiermee de aandacht getrokken van een aantal van de grootste merken ter wereld, en rollen het nu uit over de hele wereld.
Conversation24 werd begin 2015 opgericht door Nick Blom. Het bedrijf begon als een live chat provider onder de naam LiveChat Service. Nadat het kantoor in het tweede jaar al was ontgroeid, verhuisde het bedrijf naar het centrum van Rotterdam.
Met de drie pijlers van succes; staffingexpertise, datamarketing en softwareontwikkeling, was LiveChat Service nu in staat om een compleet product aan te bieden als conversational commerce bedrijf. Later werden de diensten uitgebreid naar een totaal van vijf talen: Nederlands, Duits, Engels, Frans en Spaans.
De focus van het bedrijf verschoof van de ontwikkeling van alleen chatsoftware, naar een communicatieplatform (CPaaS). Met deze verandering en de overname van verschillende bedrijven in het achterhoofd, was er een nieuwe definitie nodig voor de groep bedrijven die hun expertise samenbrachten in één platform. Conversation24 was geboren.
Begin 2022 breidde het bedrijf hun functies nog verder uit met de ontwikkeling van de eerste catalogus- en betalingsintegratie voor WhatsApp. Hiermee kunnen klanten in WhatsApp bestellen en betalen. Daarnaast introduceerden we ook Lead Automation via WhatsApp, waarbij je binnen 1 minuut contact opneemt met potentiële klanten via geautomatiseerde berichten.
In de toekomst zal Conversation24 het platform blijven uitbreiden om voor te lopen op de markt.
CEO
COO
CTO