Omnichannel Communicatie

Klanten willen een consistente en moeiteloze ervaring, ongeacht op welk kanaal ze zich bevinden. Met omnichannel communicatie kun je niet alleen dat doen, maar het kan je bedrijf ook kostbare tijd besparen.

Contact

 

Omnichannel Communicatie
Omnichannel Communicatie

Zorg voor een aansluitende klantervaring op alle apparaten en platforms

Onderweg of thuis, jouw klant moet je met gemak kunnen bereiken. Door alle chats over elk kanaal te beheren in één perfect opgemaakte inbox, kunnen klanten met je communiceren op het platform van hun keuze, op een manier die voor hen handig is!

Hoeveel tijd kun je besparen door de stroom van retourzendingen te optimaliseren?

Aanwezig zijn

Tegenwoordig is het van vitaal belang dat je als bedrijf aanwezig bent waar je klanten ook zijn. Wij verbinden jouw bedrijf met alle relevante kanalen, zodat je gesprekken kunt beginnen waar zij zich het prettigst voelen.

Omnichannel Communicatie
Omnichannel Communicatie

Chatten, kiezen en betalen!

Klanten hoeven nooit meer hun favoriete platform te verlaten om een reis met jouw bedrijf te voltooien door het gebruik van conversationele betalingen en terugbetalingen. Zo ben je niet alleen minder tijd kwijt aan de klantenservice afdeling, maar creëer je ook blijvende ervaringen voor je klanten.

Ga op elk moment het gesprek aan met je klanten 💬

De toonaangevende Conversational Service Provider