post image

Channels

Conversation24 integreert de betaaloplossingen van Adyen om betalingen via WhatsApp en webchat mogelijk te maken

In maart was de succesvolle lancering van het Conversation24 omnichannel commerce platform, wat het mogelijk maakt om geautomatiseerd te betalen via conversatiekanalen zoals WhatsApp. Na deze lancering was er in Nederland veel vraag van (potentiële) klanten naar meer wereldwijde betaalmethoden.

 

Cross-border

Om aan deze vraag te voldoen, kondigt Conversation24 met trots aan dat Adyen (door Forrester research gezien als leider onder wereldwijde aanbieders van betalingen) de eerste geïntegreerde wereldwijde aanbieder van cross-border betalingen op het platform is.

 

Toekomstige mogelijkheden

Conversation24 CEO Nick Blom: ‘We zijn erg trots dat Adyen gelooft in ons verhaal en de mogelijkheden die de conversational commerce markt in de nabije toekomst zal hebben. Door Adyen toe te voegen aan ons platform maken we het mogelijk om alle betaalmethoden wereldwijd beschikbaar te maken. Dat geeft onze huidige en toekomstige klanten enorme mogelijkheden om de conversational markt te betreden.’

Adyen CCO Roelant Prins: ‘De afgelopen jaren hebben we een toenemende vraag van onze merchants gezien om flexibele customer journeys aan te bieden. Het toevoegen van conversational commerce aan de kanalenmix is echt een waardevolle toevoeging. We zijn erg trots op de samenwerking met Conversation24 en zijn erg blij dat we Adyen’s volledige aanbod van betaalopties kunnen aanbieden aan al hun geweldige klanten’.

 

Groei

De markt voor conversational commerce groeit snel (Juniper Research schat in dat deze in de komende vier jaar zal verzevenvoudigen tot 290 miljard) nu aanbieders meer functies blijven toevoegen aan hun communicatiekanalen. Zo maakte WhatsApp Business het onlangs mogelijk voor retailers om hun productcatalogus te tonen in gesprekken. Het Conversation24-platform is hierin de gateway tussen conversatiekanalen en betaalmethoden om transacties mogelijk te maken.

 

adyen conversation24

adyen conversation24

post image

Channels

Toom Kiest WhatsApp als Marketingtool

See more