Als LiveChat Service hebben we de afgelopen jaren een flinke groei doorgemaakt en zijn we van leverancier van uitsluitend chat bemanning uitgegroeid tot conversational service provider onder de naam Conversation24. Met onze CPaaS (Conversational Platform as a Service) oplossing nemen wij een prominente positie in als het gaat om online klantcontact.
Wij zoeken een Cliënt Support Medewerker die perfect en vooral slim omgaat met vragen die voortkomen uit het gebruik van onze chat en cobrowsing software. Je werkt met meer dan 250 klanten samen en dat aantal groeit hard. Daarom is het jouw taak om te zorgen dat je zo efficiënt mogelijk omgaat met binnenkomende vragen en service levels weet te borgen.
Wat ga je doen?
De Cliënt Support Medewerker ondersteunt klanten in het gebruik van de applicatie en bij problemen. Daarnaast zorg je voor goede implementaties van de software bij klanten. Dit gaat van simpele tot technische vragen en van kleine aanpassingen tot projectmatig aan te pakken corporate implementaties. Om de service levels te blijven borgen zorg je voor een sluitend proces. Je werkt hiervoor onder andere in ons support- en planningssysteem.
Concreet:
Wij vragen:
Wat kun je van ons verwachten?
Solliciteren op deze vacature? Stuur dan je cv en motivatiebrief naar hr@dev.conversation24.com.
*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.