post image

Payments

Chatten en betalen: verbeter de klantervaring

Live Chat heeft de laatste jaren sterk aan populariteit gewonnen. Vooral nadat de pandemie toesloeg. Veel mensen zijn op zoek naar de Live Chat optie bij het bezoeken van een website. Statistieken tonen aan dat 51% van hen bereid is te blijven als de website Live Chat aanbiedt. Stel je eens voor hoeveel meer klanten er op je website willen blijven door niet alleen Live Chat aan te bieden, maar ook de “chat en betaal” optie?

Live Chat is de voorkeursmanier voor klanten om te communiceren met hun favoriete merken. En dit wordt nog meer verhoogd met de optie voor hen om direct in de chat te betalen! Conversationele betalingen zijn een innovatieve en unieke manier om de klantervaring nog meer te verbeteren!

 

Chatten

Klanten kunnen door middel van chat met allerlei vragen bij je terecht. De makkelijkste en snelste manier voor hen om een antwoord te krijgen is via Live Chat. Het wordt door 41% van de consumenten verkozen boven elk ander kanaal.

Van algemene vragen over hoe de website werkt, tot specifieke vragen over producten of diensten. Klanten kunnen met één klik alles vragen. En de chatoperators in de chat staan klaar om alles binnen een paar minuten te beantwoorden. Het kan niet anders dan dat dit kanaal de voorkeur krijgt van iedereen.

 

Betalen

Het bieden van een uitzonderlijke klantenservice is erg belangrijk. En het is nu makkelijker dan ooit om dat te doen met Live Chat. Met het gebruiksvriendelijke platform en de tijd die je hebt om al je antwoorden zo goed mogelijk te formuleren, is geweldige klantenservice nu een eenvoudige taak.

Maar als je denkt dat het niet beter kan, maak je een vergissing! Zelfs een uitzonderlijke klantenservice kan worden verbeterd. En dat kan gemakkelijk met behulp van betalingen in de chat. Ja, je leest het goed! Klanten kunnen nu met je praten, en daarbij direct in de chat betalen!

Met de in-chat betaaloptie, kunnen klanten rustig blijven zitten, terwijl de chatoperator alles voor hen doet. Hij laat de beschikbare artikelen zien, selecteert de artikelen die de klant wil hebben en zet alles klaar. Als alles klaar is, ontvangt de klant een betaallink in de chat. Dan wordt hij of zij doorgestuurd naar de bank om de transactie te voltooien. Ja, het is echt zo makkelijk en zo handig!

Klanten die zo’n geweldige service krijgen, zullen zeker terugkomen. Ze hoeven alleen maar aan de chatoperator te vertellen wat ze willen. Vervolgens moeten ze de transactie goedkeuren. Als alles goed gaat, zullen ze graag weer van dezelfde diensten gebruik maken. Dit bespaart hen veel tijd, en dat is iets wat tegenwoordig erg belangrijk is.

 

Chatten en nu betalen

Het is van cruciaal belang om tot de top te behoren als het gaat om klantenservice. Het hele bedrijf hangt hiervan af. En nu kun je dat doen door simpelweg Live Chat aan je website toe te voegen. Maar dan wel Live Chat met de mogelijkheid voor een conversationele betaling.

Om hier gebruik van te maken, hoef je niet verder te zoeken. Meld je vandaag nog bij ons aan! Wij hebben alles wat jij en je klanten nodig hebben onder één dak!

post image

Channels

WhatsApp breidt gebruik uit naar Gouden Gids 2.0.

See more