Join our team en maak waardevolle dialogen tussen klanten en organisaties mogelijk!

Bekijk alle vacatures

Wie zijn wij?

Een paar dingen die je over ons moet weten

Bij Conversation24 delen wij de visie om klanten en bedrijven altijd en overal te verbinden. Om dit te bereiken kun je met jouw kennis en vaardigheden veel waarde toevoegen. Wij geloven in een werkomgeving vol vrijheid en mogelijkheden. Daarom vinden we het belangrijk dat jij de ruimte krijgt om je eigen creativiteit en ideeën in te brengen. Ben je benieuwd geworden? Solliciteer dan nu!

Bekijk onze openstaande vacatures

 

Ambitie

Elke medewerker van Conversation24 heeft één ding gemeen: ambitie. Bij ons krijg je de ruimte om niet alleen je werkdoelen, maar ook je persoonlijke doelen te bereiken.

Teamwork

Ons team staat centraal bij alles wat we doen. Door met elkaar samen te werken kunnen we de moeilijkste uitdagingen aan, en lossen we elk probleem moeiteloos op.

Internationaal team

Ons bedrijf telt bij elkaar 19 nationaliteiten wereldwijd, werkzaam vanuit 11 landen. Wij willen mensen over de hele wereld bereikbaar maken, dus zijn wij zelf ook over de hele wereld bereikbaar.

Diversiteit

Wij geloven in ieders unieke kracht, daarom is iedereen welkom. Bij ons bestaat bijvoorbeeld 36% van het gehele Conversation24 team en 22% van ons development team uit vrouwen. En daar zijn wij als techbedrijf toch erg trots op!

Onze vacatures

  • Als Conversation24 hebben we de afgelopen jaren een flinke groei doorgemaakt en zijn we van leverancier van uitsluitend chat bemanning uitgegroeid tot conversational service provider.

    Conversation24 heeft 2 core producten zijnde een CPaaS (Conversational Platform as a Service) oplossing en een conversational chat center waar agents 24/7 in 5 talen beschikbaar zijn (Engels, Duits, Spaans, Frans, Nederlands).
    Met onze CPaaS (Conversational Platform as a service) oplossing nemen wij een prominente positie in als het gaat om online klantcontact. Hierbij combineren wij CPaaS, FinTech, Mobile Messaging en MarTech in één aanbod. Door een nieuw te voeren strategie verwachten we komend jaar een flinke expansie, zowel nationaal als internationaal.

    Daarnaast willen we het conversational chat center vergroten en met name internationaal meer klanten aansluiten.

    De CCO is primair verantwoordelijk de door de Conversation24 ingezette strategie uit te voeren, te optimaliseren, uit te breiden en op te schalen. Om deze internationale expansie ook commercieel in goede banen te leiden, zoeken wij een CCO die ervan houdt de mouwen op te stropen.

    Als CCO maak je onderdeel uit van de directie, die verder bestaat uit een CEO en COO. Je bent vanuit deze positie mede verantwoordelijk voor het commerciële en marketingbeleid van Conversation24 en neemt hiermee een groot deel van de huidige taken over van de CEO, welke zich meer zal richten op enkele grote projecten. De doelstelling is dat de CCO en de COO in de toekomst gezamenlijk de dagelijkse leiding van Conversation24 zullen dragen. Daarnaast ben je één van de bepalers in onze productontwikkeling en daarmee onze richting voor de komende jaren. Je geeft leiding aan een internationaal (extern) team. Je bent een bouwer en organisator en wordt net zo blij van het creëren van nieuwe business als van het organiseren van de bestaande activiteiten.

    Enkele van je taken/verantwoordelijkheden:

    • Je geeft direct leiding aan de interne en externe sales en marketing disciplines, die je organiseert en verder uitbouwt, en indirect aan de totale organisatie.
    • Je bouwt aan je netwerk van prospects, partners en bouwt bestaande relaties uit.
    • Je draagt zorg voor een gedegen sales en marketing plan en ziet toe op de uitvoering daarvan.
    • Je bent een sparringpartner voor je klanten, partners en de andere directieleden.
    • Je zorgt voor de juiste afstemming en goede samenwerking in je team.



    Wie ben jij?

    • Je hebt meerdere jaren gewerkt als Directeur, waarbij sales en marketing in een technologische omgeving, bij voorkeur SaaS, tot je verantwoordelijkheden behoorde.
    • Je wilt graag ‘met je voeten in de modder’ om je ervaring te gebruiken bij het meebouwen aan Conversation24.
    • Je hebt ervaring met commercieel relatiebeheer van zowel kleine als grote accounts.
    • Je bent een bouwer en een echte teamspeler die graag het voortouw neemt.
    • Je hebt een talent voor creatieve oplossingen in bedrijfsvoering en deinst niet terug voor een uitdaging.
    • Je hebt affiniteit of ervaring met conversational commerce.
    • Je staat stevig in je schoenen en bent commercieel tot in je vingertoppen.
    • Je bent een echte doener die niet afwacht, maar gewoon aan de slag gaat.



    Solliciteren op de vacature van CCO? Stuur dan je cv en motivatiebrief naar hr@conversation24.com.
    *Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

    Apply for position now

  • Als LiveChat Service hebben we de afgelopen jaren een flinke groei doorgemaakt en zijn we van leverancier van uitsluitend Nederlandstalige chat bemanning uitgegroeid tot internationale conversational service provider onder de naam Conversation24. Met onze CPaaS (Conversational Platform as a Service) oplossing nemen wij wereldwijd een prominente positie in als het gaat om online klantcontact.

    Om onze internationale groei ook juridisch in goede banen te leiden, zoeken wij een legal officer met affiniteit met compliance die alle juridische vraagstukken oppakt. Je krijgt in deze functie onder meer vraagstukken met betrekking tot financieel recht, contractenrecht, informatierecht, ondernemingsrecht en arbeidsrecht. Samen met collega’s uit verschillende disciplines, zoals Sales en Development zorg je er verder voor dat onze producten en contracten voldoen aan alle wetgeving en help je met het opzetten van nieuwe business-ideeën vanuit jouw legal perspectief.

    Wij vragen:

    • Een afgeronde WO-opleiding rechten.
    • Werkervaring in een juridische functie, waarbij je ervaring hebt opgedaan met verschillende rechtsgebieden.
    • Je weet je weg te vinden in de AVG en andere relevante wet- en regelgeving en weet dit ook toe te passen.
    • Ervaring met het opstellen en beoordelen van contracten.
    • Je hebt een talent voor creatieve oplossingen en deinst niet terug voor een uitdaging
    • Je bent een echte doener die niet afwacht, maar gewoon aan de slag gaat.
    • Je bent resultaatgericht, probleemoplossend en zelfstandig met een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
    • Je functioneert goed in een dynamische omgeving waar prioriteiten in een oogwenk kunnen veranderen.
    • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.



    Wat kun je van ons verwachten?

    • Een marktconform salaris dat past bij de functie.
    • Veel ruimte om je mening en ideeën te laten horen en samen met je collega’s de afdeling te vormen.
    • Een ambitieus bedrijf met enorme groei in de afgelopen jaren en nog veel meer plannen voor de toekomst.
    • Een uitdagende functie in een innoverende markt.
    • Een werkplek in het hart van Rotterdam.



    Solliciteren op deze vacature? Stuur dan je cv en motivatiebrief naar hr@conversation24.com.

    *Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

    Dienstverband: fulltime of parttime

    Apply for position now

  • Als LiveChat Service hebben we de afgelopen jaren een flinke groei doorgemaakt en zijn we van leverancier van uitsluitend chat bemanning uitgegroeid tot conversational service provider onder de naam Conversation24. Met onze CPaaS (Conversational Platform as a Service) oplossing nemen wij een prominente positie in als het gaat om online klantcontact.

    Als Client Implementation & Support Manager ben je verantwoordelijk voor de ervaring van onze klant bij het gebruik van onze producten en diensten en geef je leiding aan een team collega’s met verschillende vaardigheden en verantwoordelijkheden. Zo ben je verantwoordelijk voor een optimale technische ondersteuning van klanten bij implementaties en problemen, werk je met het development team aan het continu verbeteren van onze producten en verzorg je productpresentaties voor potentiële afnemers en partners.

    Wij vragen:

    • Een relevante opleiding op HBO niveau
    • Kennis van Google Analytics en CSS/JSn is een pré
    • Ervaring met klantcontact, e-commerce en procesbeheersing
    • Je bent gedreven en communicatief sterk
    • Je hebt een talent voor creatieve oplossingen en deinst niet terug voor een uitdaging
    • Je bent een echte doener die niet afwacht, maar gewoon aan de slag gaat
    • Je bent resultaatgericht, probleemoplossend en zelfstandig met een groot verantwoordelijkheidsgevoel
    • Je functioneert goed in een dynamische omgeving waar prioriteiten in een oogwenk kunnen veranderen
    • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.



    Wat kun je van ons verwachten?

    • Een marktconform salaris dat past bij de functie.
    • Veel ruimte om je mening en ideeën te laten horen en samen met je collega’s de afdeling te vormen.
    • Een ambitieus bedrijf met enorme groei in de afgelopen jaren en nog veel meer plannen voor de toekomst.
    • Een uitdagende functie in een innoverende markt.
    • Een werkplek in het hart van Rotterdam.



    Solliciteren op deze vacature? Stuur dan je cv en motivatiebrief naar hr@conversation24.com.

    *Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

    Apply for position now

  • Conversation24 (LiveChat Service) is een innovatief en snelgroeiend bedrijf, dat een LiveChat service biedt in verschillende talen. Wij beantwoorden klantvragen van e-commerce bedrijven in chatberichten, in real time. Met een uitstekende klantenservice en professioneel advies in de chats, verhogen wij de conversie en de verkoop van gerenommeerde online winkels.

    Houd jij van chatten? Wij ook!

    Wie ben jij?

    • Service-gericht en accuraat
    • Uitstekende Engelse en Nederlandse spreek- en schrijfvaardigheid
    • Je kunt snel en foutloos typen
    • Geïnteresseerd in verkoop en klantenservice in e-commerce


    Wat wij bieden

    • Full- of Parttime (24-40 uur per week) baan in een dynamische en internationale werkomgeving in Rotterdam
    • Een enthousiast team van internationale collega’s
    • Reguliere coachings en professionele ontwikkeling
    • Flexibele werktijden



    We zijn enthousiast om je te ontmoeten! Ben je geïnteresseerd? Stuur dan je CV en motivatie naar hr@conversation24.com.

    Apply for position now

  • Als LiveChat Service hebben we de afgelopen jaren een flinke groei doorgemaakt en zijn we van leverancier van uitsluitend chat bemanning uitgegroeid tot conversational service provider onder de naam Conversation24. Met onze CPaaS (Conversational Platform as a Service) oplossing nemen wij een prominente positie in als het gaat om online klantcontact.

    Wij zoeken een Cliënt Support Medewerker die perfect en vooral slim omgaat met vragen die voortkomen uit het gebruik van onze chat en cobrowsing software. Je werkt met meer dan 250 klanten samen en dat aantal groeit hard. Daarom is het jouw taak om te zorgen dat je zo efficiënt mogelijk omgaat met binnenkomende vragen en service levels weet te borgen.



    Wat ga je doen?

    De Cliënt Support Medewerker ondersteunt klanten in het gebruik van de applicatie en bij problemen. Daarnaast zorg je voor goede implementaties van de software bij klanten. Dit gaat van simpele tot technische vragen en van kleine aanpassingen tot projectmatig aan te pakken corporate implementaties. Om de service levels te blijven borgen zorg je voor een sluitend proces. Je werkt hiervoor onder andere in ons support- en planningssysteem.



    Concreet

    • Operationele support
    • Wegnemen van ruis tussen klant en technisch team
    • Geven van trainingen
    • Documentatie en feature-requests
    • Verzorgen van implementaties



    Wij vragen

    • Een relevante opleiding op MBO+ / HBO niveau
    • Kennis van Google Analytics en CSS/JSn
    • Ervaring met klantcontact en e-commerce
    • Je bent gedreven en communicatief sterk
    • Je hebt een talent voor creatieve oplossingen en deinst niet terug voor een uitdaging
    • Je bent een echte doener die niet afwacht, maar gewoon aan de slag gaat
    • Je bent resultaatgericht, probleemoplossend en zelfstandig met een groot verantwoordelijkheidsgevoel
    • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift



    Wat kun je van ons verwachten?

    • Een marktconform salaris dat past bij de functie.
    • Veel ruimte om je mening en ideeën te laten horen.
    • Een ambitieus bedrijf met enorme groei in de afgelopen jaren en nog veel meer plannen voor de toekomst.
    • Een uitdagende functie in een innoverende markt.
    • Een werkplek in het hart van Rotterdam.



    Solliciteren op deze vacature? Stuur dan je cv en motivatiebrief naar hr@conversation24.com.

    *Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

    Apply for position now