Pagina's
- #14821 (geen titel)
- 30 dagen gratis trial
- Aanmelden
- Aanmelden
- Aanmelden : Customer service
- Aanmelden : E-commerce
- Aanmelden : Starter
- Aanmelden : Team
- adMixt (NL)
- Afspraak
- Algemene Voorwaarden
- Algemene Voorwaarden Conversation24 BV
- Automotive
- BigCommerce (NL)
- Blog
- CedCommerce (NL)
- ChannelAdvisor (NL)
- Client Implementation & Success Manager
- CommerceHub (NL)
- Contact
- Conversation24 BASE
- Conversation24 voor partners
- Conversational Strategy
- Dank u
- DataCaciques (NL)
- Disclaimer
- E-commerce
- Feedonomics (NL)
- Gemeenten & Onderwijs
- Home
- IT & Telecom
- Klantenservice
- Leads genereren
- Leads genereren
- Live Chat Service
- Magento (NL)
- Managed conversations
- Management Assistent(e)
- Medewerker Sales Support
- Neem contact op
- Omnichannel Communicatie
- Onboarding
- Ons bestuur
- OpenCart (NL)
- Over Conversation24
- Privacy & Cookies
- Quipt (NL)
- Shopify (NL)
- Sitemap
- Transport & Logistiek
- Vacatures
- Videochat
- WA business
- Werken op afstand
- WhatsApp Lead Automation
- WooCommerce (NL)
- ZenTail (NL)
Berichten per categorie
- Category: Channels
- Waarom wij zijn overgestapt op WhatsApp-nieuwsbrieven: Sneller, persoonlijker en zeer effectief
- Stop met het genereren van leads, als je ze toch niet (goed) opvolgt!
- WhatsApp voegt oproepen toe aan desktop-app
- Apple komt met nieuwe AI-functies!
- Zo maak je innemende WhatsApp-nieuwsbrieven in 7 eenvoudige stappen
- WhatsApp valt de video-call markt binnen!
- Moet WhatsApp gedwongen worden om gegevens met de Overheid te delen?
- 🚀 Introductie van Geoptimaliseerde Marketingberichten op WhatsApp!
- Toom Kiest WhatsApp als Marketingtool
- WhatsApp breidt gebruik uit naar Gouden Gids 2.0.
- Keukenwarenhuis kan met verschillende live chat kanalen al hun uiteenlopende doelgroepen bereiken
- Conversation24 integreert de betaaloplossingen van Adyen om betalingen via WhatsApp en webchat mogelijk te maken
- Hoe klanten van Bakker Bart vanaf nu hun ontbijtjes makkelijk kunnen bestellen via WhatsApp
- WhatsApp als een succesvolle marketing tool
- De opkomende revolutie van Business Messaging
- Gepersonaliseerde winkelervaring staat bovenaan verlanglijstje consumenten
- Flaske zet WhatsApp in om de connectie met de klant te vergroten
- Nieuwe technologieën zoals Live Chat nog onbenut op de woningmarkt
- Ook via Instagram kunnen gebruikers nu producten betalen
- 8 best practices om je catalogus optimaal in te zetten voor advertenties
- Omnichannel ondernemingen zijn in de meerderheid: hoe nu verder?
- Conversational Commerce redding voor de horeca
- WhatsApp nieuws: Cloud API en premium-abonnement
- Meta Conversations Event 2022: ‘Maak er een seamless end-to-end experience van’
- De essentiële rol van omnichannel in de fashionindustrie
- Hoe je leads binnen 1 minuut opvolgt
- Waarom je nu moet starten met verkopen via WhatsApp!
- Nick Blom bij BNR Nieuwsradio over winkelen via WhatsApp
- Conversation24 omnichannel commerce platform integreert Tikkie betalingen van ABN AMRO Bank
- 4 manieren om je klanten beter te leren kennen
- Praat met je klanten tijdens de vijf fasen van hun klantreis
- 5 handige WhatsApp trucjes die je leven makkelijker zullen maken
- Maximise your conversations (6/6): ‘Start klein en praat met stakeholders over waar je mee bezig bent’
- Maximise your conversations (5/6): ‘Data zijn cruciaal voor het voeren van een goed gesprek’
- Maximise your conversations (4/6): ‘Timing is cruciaal, net als in een fysieke winkel’
- Maximise your conversations (3/6): ‘Laat alles toe waar je normaal gesproken geen ruimte voor hebt’
- Maximise your conversations (2/6): ‘Het beantwoorden van een vraag is niet meer het einde, maar het begin van een gesprek’
- Maximise your conversations (1/6): ‘Digitaal klantcontact biedt een schat aan commerciële kansen’
- Hoe je jouw sales met Live Chat kunt rocken tijdens de feestdagen!
- Wat we kunnen verwachten van WhatsApp Business in de toekomst
- Hoe krijg je een lager bouncepercentage met Live Chat?
- Chat in het recruitment proces: de heilige graal?
- Hoe Conversational Commerce de winkelervaring verandert
- Wat is Managed Live Chat en hoe werkt het?
- Waarom chat veel meer is dan alleen een FAQ
- Gebruik Live Chat voor B2B leadgeneratie
- Waarom je chat moet gebruiken voor interne communicatie
- Biedt uitzonderlijke klantenservice met WhatsApp Business API
- Versterk de communicatie met WhatsApp Business API
- Waarom Live Chat Software werkt voor grote en kleine bedrijven
- Hoe kun je Live Chat op een creatieve manier gebruiken?
- De beste Live Chat voorbeelden voor 2021
- Waarom zou je WhatsApp for Business gebruiken voor klantenservice?
- De manieren waarop bedrijven WhatsApp voor klantenservice gebruiken
- Live Chat voor klantenservice – vijf tips voor succes
- Het geheime wapen in conversational commerce: empathie
- Belangrijkste sectoren die kunnen profiteren van het gebruik van LiveChat
- Is WhatsApp veilig voor zakelijk gebruik?
- Sliding in de Instagram DM’s: de voordelen
- Gebruik livestream om klantinteracties te verbeteren
- De ultieme gids voor Whatsapp Business API
- Snelle antwoorden: haal het beste eruit
- Handige manieren om meer leads te genereren met live chat
- Hoe plan je effectieve omnichannel communicatie?
- Live Chat voordelen die je niet kunt laten liggen
- De verschillen tussen Live Chat en Messaging
- Klanttevredenheid verbeteren met video
- Conversationele betalingen in actie!
- Voordelen van WhatsApp Business
- Dit zijn de verschillen tussen multichannel en omnichannel
- Wat is het verschil tussen WhatsApp API en WhatsApp Business?
- Wat is Live Chat?
- Geniale chatfuncties die je werk zullen verlichten
- Conversation24 gaat ook samenwerking aan met KeyReply!
- LINK Mobility en Conversation24 bundelen krachten met partnership
- Category: Chatbots
- Flink meer investeringen in AI voor verbetering klantenservice
- Zo zet je Conversational AI succesvol in
- Hoe en wanneer maak je de overstap naar een menselijke chat operator?
- Hoe maak je de perfecte chatbot persona
- Chatbots met emoties
- Zijn chatbots een hype, of het investeren waard?
- Chatbot trends voor 2021
- Het verbeteren van automatisering voor de klantenservice
- Chatbots uitgelegd
- Category: Commerce
- Holland Capital investeert in Conversation24 en de toekomst van Conversational Commerce
- Conversation24 heeft een plek bemachtigd in de 2022 KVK Innovatie Top 100!
- Conversation24 genomineerd voor de Computable Awards 2022!
- WhatsApp hét alternatief voor Thuisbezorgd na tariefverhoging
- Wat we kunnen leren van e-shopping in China
- Hoe je de offline winkelervaring online kan recreëren
- Hoe e-commerce de feestdagen ook dit jaar weer zal beheersen
- Breng online en offline winkelen samen
- Vier branches die profiteren van conversational commerce
- Chatten, klanten zijn er dol op! Dus waarom maken niet alle bedrijven er gebruik van?
- Een perfecte klantervaring met Live Chat
- De impact van de pandemie op E-Commerce: Trends voor 2021
- Waarom zouden E-Commerce websites Live Chat moeten gebruiken?
- WhatsApp voor Wijn!
- Category: Insights
- Category: Marketing
- Wat mogen de kleinhandel en de e-handel verwachten van Valentijnsdag in 2021?
- Wat nu? Alles over aftersales in de chat!
- Vier voorbeelden van conversationele marketing
- Feedback verzamelen van klanten
- 3 succesvolle conversational marketing voorbeelden
- Hoe bevorder je klantinteractie op een leuke manier
- 3 interessante customer journey voorbeelden ter inspiratie
- Wat is omnichannel marketing?
- Klantloyaliteit: het hoe en waarom
- Category: Nominations
- Category: Payments
- Category: Staffing
- Category: Support
- Hoe vind de juiste klantenservicestrategie?
- Een betere klantenservice met aandacht indicatoren
- Hoe kun je het beste omnichannel support bieden?
- Optimaliseer je klantenservice met QR-codes
- Waarom conversational support een belangrijke strategische investering is
- One stop klantenservice oplossing
- De definitie van klantenservice in 2021
- 6 follow-up manieren voor een geweldige klantenservice
- De essentiële gids voor het gebruik van videochat voor klantenservice
- Hoe een virtuele shop assistent kan helpen bij het beslissingsproces
- Lange wachttijden en drukke telefoonlijnen? Voeg Live Chat toe!
- Wat is het verschil tussen klantenservice en klantenondersteuning?
- Het sturen van D*** Pics
- Is Live Chat belangrijk voor klantenondersteuning?