Managed LiveChat

Met onze chatoperators sta je 24/7 aan

Gebruik Managed LiveChat voor het boosten van je conversatieratio, als kosten optimiser, en voor het verbeteren van je klanttevredenheid. Wij zorgen ervoor dat het zo eenvoudig mogelijk voor je wordt!

Met Conversation24 kun je tot 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar zijn op je website, via Email, Facebook Messenger, en WhatsApp. Dit kan in het Engels, Nederlands, Duits, Frans en/of Spaans. Wil jij dit ook? Neem dan nu contact op met een van onze collega’s.

LiveChat Service

46% van de consumenten geeft de voorkeur aan LiveChat, omdat je hierbij onmiddellijk een antwoord krijgt.

Bron: Bold360, 2020

De klantenservice-industrie wordt wereldwijd geschat op $350 miljard. Uit onderzoek blijkt dat 86% van de consumenten de voorkeur geeft aan echt menselijk contact bij het online winkelen. De mogelijkheden voor het optimaliseren van klantstromen met LiveChat zijn dan ook eindeloos. Er kunnen kosten worden bespaard, en tegelijkertijd wordt de klanttevredenheid verbeterd.

Wij brengen klantenservice naar the next level!

Staffing

Met onze getrainde chatoperators verhogen wij je klanttevredenheid

Een goede klantrelatie begint met een gesprek. Aanwezig zijn en snel reageren op vragen van klanten is de snelste manier om een hogere klanttevredenheid te bereiken.

Altijd snel bereikbaar voor iedereen

Onze proactieve chatoperators kunnen 24/7 inkomende verzoeken eenvoudig afhandelen met gepersonaliseerde en technologische hulp.

Conversie

Wij zorgen ervoor dat je conversatieratio omhoog schiet

Met Managed LiveChat zorgen wij ervoor dat je websitebezoeken ook echt worden omgezet naar conversies.

51% van de consumenten wil dat bedrijven 24/7 beschikbaar zijn.

Bron: WebcareToday, 2020

Reguliere kantooruren zijn ongeveer 40 uur per week. Conversation24 heeft echter een aanbod van 108 uur per week. Onze chat stopt niet na kantooruren, en dat heeft een reden. Wij zien de tijden dat we beschikbaar zijn als de meest waardevolle uren per dag voor conversie en klantinteractie. We zien ook dat er na 18:00 weer meer conversatie plaatsvindt. En dat wil je niet missen!

Dag en nacht beschikbare chatoperators, al vanaf €495,-

Wij hebben getrainde chatoperators voor jouw bedrijf op al onze kanalen. Al vanaf €495 per maand is ons team van chatoperators in 5 talen van 07:00 ’s ochtends tot 23:00 ’s avonds bereikbaar. Daarnaast kan 24/7 bereikbaarheid ook worden toegevoegd.

  • Antwoord binnen 30 seconden
  • 7 dagen per week
  • In het Engels, Nederlands, Duits, Frans en Spaans
  • Optie voor 24/7 chat
  • Doordeweeks van 7:00 tot 23:00
  • In het weekend van 9:00 tot 23:00

180 chats

€495,-
Per maand

360 chats

€990,-
Per maand

540 chats

€1485,-
Per maand

Snel reageren staat gelijk aan een hogere conversie, tot wel 23% meer.

Bron: Zendesk, 2019

Niet voldoen aan de verwachtingen van de klant, kan ongelooflijk snel de merkloyaliteit doen afnemen. Daarom reageren onze chatoperators altijd binnen 30 seconden. Onze klanten ondervonden een toename van de conversie tot 23% toen LiveChat op hun website werd geactiveerd.