Over Conversation24

Hallo wij zijn Conversation24

Conversation24 is een Conversational Service Provider. Wij zien dialoog als de basis van modern, klantgericht zakendoen. Door barrières te doorbreken en een zinvolle dialoog tussen klanten en organisaties mogelijk te maken, bieden wij directe oplossingen die zijn ontworpen om sterke relaties op te bouwen.

 

In deze snel veranderende wereld van interactie biedt Conversation24 veelzijdige oplossingen die verbinden, ontstressen en groei faciliteren. Het samenbrengen van conversatie kanalen, data, AI, en betalingen zorgt voor de ultieme klantervaring. Klanten worden wereldwijd bediend vanuit kantoren in Nederland en Duitsland.

Geschiedenis

Conversation24 begon als live chat provider onder de naam LiveChat Service en werd begin 2015 opgericht door Nick Blom. Het eerste kantoor in Bodegraven werd in het tweede jaar al te klein en daarom verhuisde het bedrijf naar het centrum van Rotterdam.

Vanwege de snelle groei en de erkenning van steeds meer mogelijkheden van Webchat in een snel ontwikkelende markt, startte LiveChat Service haar online marketing activiteiten onder de naam ‘LCS Agency’. Op deze manier ontstonden twee van de drie pijlers van het succes, personeelsexpertise en datamarketing.

De derde pijler werd in 2018 toegevoegd door de overname van Cobrowser.net, namelijk software ontwikkeling. LiveChat Service was nu in staat om een compleet product aan te bieden als conversational commerce provider, waarbij het beste van drie disciplines werd gecombineerd.

2019 begon met de verhuizing van het bedrijf naar een groter kantoor in Rotterdam en werd al snel gevolgd door de oprichting van het Duitse kantoor in Berlijn, door de overname van Finnchat GmbH, dat werd omgedoopt tot LiveChat Service GmbH. Hetzelfde jaar werden de diensten uitgebreid naar een totaal van vijf talen: Nederlands, Duits, Engels, Frans en Spaans.

Het jaar daarop werd gebruikt om alle disciplines te laten groeien. De focus van het bedrijf verlegde zich naar de ontwikkeling van de software tot een conversatieplatform (CPaaS) in plaats van ‘slechts’ chatsoftware. Om dit op de best mogelijke manier te doen, werden partnerships gesloten met internationale technologie aanbieders die allemaal de beste zijn in hun eigen markt.

Met deze nieuwe aanpak in het achterhoofd was een nieuwe definitie nodig voor de groep van bedrijven die hun expertise samenbrengen in één platform als een Conversational Service Provider. Conversation24 was geboren.

In de toekomst zal Conversation24 de platformen blijven uitbreiden door het toevoegen van extra contactkanalen en functionaliteit om de markt voor te blijven.

growth graph

Sluit je aan bij ons team

En help ons vormgeven aan de gesprekken van morgen

Conversation24 Vactures

Kantoor Rotterdam

Rotterdam, Westblaak
177 The Netherlands,
3012 KJ
Contact@conversation24.com

Kantoor Berlijn

Bouchéstraße 12
(Haus 8 Aufgang B)
12435 Berlin
Contact@conversation24.com

 

Onze vestigingen over de hele wereld

locations map

Conversation24 is de handelsnaam van een groep individuele bedrijven, gevestigd te Rotterdam en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder dossiernummers: 78317568, 78320291, 78320003, 60948086.