Conversational Support

Verhoog efficiëntie, bespaar op kosten

68% van de consumenten geeft de voorkeur aan klantenservice via chat in plaats van e-mail of aan de telefoon. De klantenservice industrie wordt geschat op $350 miljard per jaar. Het gebruik van chat staat gelijk aan een enorme kostenbesparing + verhoging van de klanttevredenheid. Een chat operator kan 6 keer meer gesprekken afhandelen via chat dan via telefoon of e-mail. Dit voorkomt lange wachtrijen en stress.

Begin met Conversation24

Conversational Support

Conversational Support

IVR + Chat = minder afgebroken gesprekken, hogere efficiëntie

Implementeer chat in uw IVR-infrastructuur om afgebroken gesprekken te voorkomen en de belasting van uw klantenserviceteam in evenwicht te brengen. Druk op 1 voor contact via WhatsApp.

Meteen efficiënt werken

Hoeveel tijd kun je besparen door de stroom van retourzendingen te optimaliseren?

Meer informatie over betalingen en terugbetalingen

 

Klantenservice hoe de klant het wil gebruiken

Voor zowel B2C als B2B biedt het toevoegen van WhatsApp nieuwe mogelijkheden in customer care – bijvoorbeeld de mogelijkheid om foto’s binnen de app direct te delen. Denk ook aan de mogelijkheden die je kunt gebruiken met het delen van locatie, video, contact en nog veel meer.

Verbeter klantenservice

Conversational Support

Support

Hoe vind de juiste klantenservicestrategie?

See more

Ga op elk moment het gesprek aan met je klanten 💬

De toonaangevende Conversational Service Provider