Conversational Commerce

Kwalitatief goede gesprekken leiden tot hogere conversie

In een wereld die zich steeds verder ontwikkelt in een meer digitale wereld dan voorheen, is het belangrijk om in contact te blijven met de klanten. Dit terwijl mensen blijven verwachten te worden behandeld alsof zij face-to-face worden aangesproken. Het is een waardevol moment in het koopproces als een klant je aanspreekt en de juiste informatie krijgt. Het kan je ook inzicht geven in wat de klant wil en welke informatie hij mist in het proces.

Start nu met Conversation24

Conversational Commerce

Conversational Commerce

Verkoop direct in het gesprek

Haal hogere resultaten uit up- en cross-selling van aanbevolen producten, zoals noodzakelijke accessoires of handige add-ons. Of het opvolgen van verlaten winkelwagentjes. Wees een expert of een assistent in het koopproces, en de klant zal terugkomen voor nog een service ervaring van hoge kwaliteit. Leads zoals contactinformatie of geplande afspraken kunnen getagd en getoond worden in het conversierapport.

Meer informatie

Hoeveel tijd kun je besparen door de stroom van retourzendingen te optimaliseren?

Lees meer over Conversational Betalingen en Terugbetalingen

Verhoog de customer lifetime value door middel van kwalitatief goede service en slimme functies

Het combineren van commerce met conversational kan niet alleen resulteren in meer conversies, maar ook in een hogere CLV. Lees in onze casestudy hoe we WhatsApp Business hebben gekoppeld aan servicecontracten voor verwarmingsinstallaties. Neem gerust contact met ons op en deel je ideeën of problemen zodat we verder kunnen bouwen aan je conversationele toekomst.

Bekijk de casestudy

Conversational Commerce

Commerce

Chatten, klanten zijn er dol op! Dus waarom maken niet alle bedrijven er gebruik van?

Reading time: 4 minutes See more

Stop met uitzenden en praat met je klanten📊📈

De toonaangevende Conversational Service Provider